Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Ruud

12 December 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

We hebben nog 1 1/2 uur voor we vertrekken vanaf Dubai. Eergisteren hebben we gewandeld door de oude wijk van Dubai en het oude fort bezocht. Gisteren begonnen met een flinke wandeling door en bizar Dubai met oude wijken, vele enorme flats maar ook Sahara. Eindstemming was het grootste winkelcentrum van de wereld met 1200 winkels. In het winkel zat een enorm zeeaquarium welke we hebben bezocht, was de moeite waard. Naast het winkelcentrum zat het hoogste gebouw van de wereld, helaas was een reis naar de top vol en ook wel erg duur. Daarna naar de wijk marina waar veel expats wonen een veel heel dure auto's rijden om gezien te worden. Daarna met de metro terug naar onze wijk en daar lekker gegeten. Dubai was leuk om gezien te hebben. Vanavond weer thuis ons eigen bedje slapen.