Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu

Negombo

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Ruud

08 December 2015 | Sri Lanka, Negombo

We zijn weer veilig in Negombo aangekomen. We hebben totaal 1290 km gefietst in 79.23 min. Onderweg geen enkel probleem gehad met de fiets en\of onze gezondheid! Morgen nog een dag relaxen en dan op naar Dubai. Sri Lanka was een mooie ervaring. Veel verschillende soorten dieren in het wild. De bezienswaardigheden zijn aardig maar flink geprijsd. Voor ons zal het blijven bij dit ene bezoek en zal en volgende reis weer eens iets heel anders worden.

• 08 December 2015 - 11:25

Tineke:

Goede reis!!! Geniet tot aan de laatste minuut vakantie, je moet er weer een jaar naar uitkijken.

• 08 December 2015 - 11:58

Mildred En Mark:

Eindelijk even tijd om te reageren op jullie mooie reisverslagen ook dat alles naar wens verloopt is geweldig.
    We wensen jullie een ook fijne/ leuke tijd in Dubai.

Groet Mildred & Mark

• 08 December 2015 - 22:47

Gerri En Rene:

Hoi,

Toch nog aardig wat kilometers. Nu nog lekker even uitrusten en dan die lange vliegreis weer.
    Geniet nog even en we zien jullie snel weer.

Gr. G&R

• 09 December 2015 - 09:17

Anja:

Geniet wel lekker nog even. Tot snel!