Unawatuna - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu Unawatuna - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu

Unawatuna

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Ruud

04 December 2015 | Sri Lanka, Unawatuna

Zo na enkele dagen zonder internet zijn we weer online.Na Wellawaya zijn we verder gereisd richting het zuid-oosten. Na een begin op een wat drukkere weg sloegen we af en ging de weg over in en rustige weg tussen de rijstvelden, daarna 20 km door het national park met veel verschillende beesten langs de weg. Naast de vele prachtige vogels, zoals de neushoornvogel,stonden we oog in oog met een olifant die rustig aan het lunchen was. Wij waren niet de enige van ons drieën die alert was... Vanuit Tissamaharama, waar we overnachten bij een blinde die ons alles prima kon laten zien, en we onze eigen schildpad hadden, zijn we gefietst naar Embilipitiya, en grote stad en niets te zien. Onderweg kon Marieke genieten van buffel yoghurt. Ook kwamen we voor de eerste keer toeristen op de fiets tegen, deze reden als groep met daarachter een volgauto voor de bagage. Vanuit Embilipitiya zijn we echt naar de kust gereden en 2 dagen aan zee in Dikwella(niks doen dan alleen boeken lezen!)geweest. Onderweg naar Dikwella hebben we nog en bezoek gebracht aan tempels in een groot, ongeveer 3 eeuwen na Christus. Vandaag en mooie route naar wat men het mooiste strand van Sri Lanka noemt. We hebben en prachtige kamer aan zee. Hier wel redelijk wat toeristen.

• 04 December 2015 - 10:24

Anja:

Dat is wel even anders dan een koe in de wei!

• 04 December 2015 - 13:15

Karin:

Ik ben blij dat jullie weer internet hebben, horen we weer wat van jullie. Het is raar om een paar dagen niets meer te horen, je zou je bijna zorgen gaan maken. Geniet van het niets doen aan de kust, maar ik denk zomaar dat jullie van de plekken zonder toeristen meer genieten. Een dikke knuffel. Karin

• 04 December 2015 - 22:17

Ma En Pa Voerman:

Gelukkig weer een bericht van jullie Wij lezen dat alles goed gaat Nu een mooi hotel en een mooie omgeving Geniet maar fijn van Hier is alles goed veel regen maar niet koud Hartelijke groeten van
    Ma enPa