Wilpattu national park - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu Wilpattu national park - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu

Wilpattu national park

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Ruud

18 November 2015 | Sri Lanka, Anuradhapura

Vanmiddag zijn we aangekomen bij het Wilpattu national park, hier gaan we morgenochtend om 6uur een tour doen. Er zouden daar wilde dieren leven. We vertrokken uit Puttalam na eerst een rondje zoutpannen te hebben gedaan. Wat niet helemaal lukte door slechte dijkjes als gevolg van de vele regen. De route is wel grappig maar niet spectaculair. Grote meren en veel vogels en ook apen. Eten is heerlijk met heel weinig vlees. Na de safari gaan we weer fietsen, nu na de oude hoofdstad van Sri Lanka. Onze liefde voor Sri Lanka moet nog groeien....

• 18 November 2015 - 19:21

Els:

Hoi fietsers,
    Fijn om weer iedere keer jullie het verslag te lezen.
    Jammer van de regen, maar dat zouden jullie thuis ook hebben gehad.
    Hier regent het en hebben veel wind (storm).
    Geniet maar lekker en rust lekker uit.
    Groetjes,
    Els

• 19 November 2015 - 20:10

Gerri En Rene:

Hoi,

Wij hopen dat jullie wel goed weer krijgen en dat de liefde voor het land gaat komen. Volgens ons zaten jullie in een half afgebouwd hotel. Was het wel goed?. Fijne vakantie verder.

Gerri en Rene