Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu

Chiang Rai

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Ruud

12 December 2014 | Thailand, Chiang Rai

Gisteren begonnen met een bezoek aan een mooie tempel. Het was een flinke klim, maar het was de moeite waard.
Daarna zijn we met de boot over de Kok rivier gevaren. De stroming was dusdanig, dat het soms wat weg had van raften. Best leuk :)
De nacht in een bamboehut doorgebracht.
Vanochtend vertrokken en verwend met een zeer slechte weg, die niet vies was van stijgingspercentages van 20%.
Na enkele km's werden we verrast met een hotspring.
Daarna werd de weg vlakker en beter van kwaliteit.
In Chiang Rai hebben we pasfoto's laten maken, die nodig zijn voor het visum naar Laos.
Chiang Rai is erg westers. Een pizza is makkelijker te scoren dan een thaise maaltijd. Dus we gaan nu een zoektocht maken naar een echt thais tentje.
We begrepen dat het weer in Nederland niet echt boeiend was. Hier is het dik 28 graden. In de nachten koelt het wel af naar een graad of 13. Maar klagen zullen we niet :)

• 12 December 2014 - 19:41

Gerri En Rene:

Hallo,

20%, dat hebben we liever als korting maar niet als stijging. Zeker niet op de fiets. Waren er ook zwemmogelijkheden bij de hotspings?
    Wij hebben vandaag in Parijs ook lokaal Chinees gegeten. Was erg lekker.
    Het weer liet ons vandaag ook een beetje in de steek. Vanmorgen 3 druppels maar vanavond stortregens. Gelukkig zaten we net te eten. We zitten nu op de hotelkamer aan een bakkie koffie met Hans en Rene. Daarna trekken we een fles wijn open met toast en Franse kaas.
    Geniet verder van jullie trip, dan doen wij het ook.

Groetjes van ons allemaal.

Gerri en Rene & Hans en Renee.