extra km - Reisverslag uit Chai Prakan, Thailand van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu extra km - Reisverslag uit Chai Prakan, Thailand van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu

extra km

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Ruud

11 December 2014 | Thailand, Chai Prakan

Na het ontbijt zijn we richting Fang gefietst.
Dit was over een grote weg wat betekende ongeveer 20 km aaneenschakeling van winkels, bedrijven en eettentjes, met al die lekkere geuren blijft het moeilijk niet steeds te stoppen.
Na Fang ging de route gelukkig over kleine binnenwegen bijna tot in Tha Ton.
We zijn nog 17 doorgereden omdat daar een leuk basic geusthouse zou zitten. Dit was ons te basic, bestond enkel uit rieten matten als vloer, dak en muur, de wc was een gat in de grond. We zijn weer terug gefietst naar Tha Ton, zo kwamen we op 92 km.
Tha Ton ligt op de grens met Myanmar.
Vandaag gaan we een tempel bezoeken met waren uit heel Azië en huren een privéboot naar my dream geusthouse. Geen fietsen vandaag.
Gisteravond heerlijk gegeten in een restaurant, het beste tot nog toe.