Dinsdag 09 december - Reisverslag uit Chai Prakan, Thailand van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu Dinsdag 09 december - Reisverslag uit Chai Prakan, Thailand van Marieke en Ruud V - WaarBenJij.nu

Dinsdag 09 december

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Ruud

09 December 2014 | Thailand, Chai Prakan

Vandaag zijn we begonnen met een klim- en klauterwandeling door de jungle. Eind van de ochtend op de fiets gestapt. We lieten de heuvels achter ons en omarmden de bergen, oftewel: we hadden stevige klimmen en snelle afdalingen.
Het geplande hotel zat vol, dus mochten we nog even door peddelen. Na 64 km vonden we een resort met plek voor ons, waar ze ook nog eens live muziek in de gezellige bar hadden.
Morgen gaan we richting Tha Ton. Als we off-line blijven, is het ons gelukt om in een bamboehut te slapen.

• 09 December 2014 - 16:43

Pa:

Knap hoor, 64 km op en af - doodvermoeiend denk ik. hoe was de omgeving? Lijkt me boeiend om in een tataal andere omgeving te zijn. Zijn de wegen goed van kwaliteit? Op naar de volgende dag, geniet ervan!

• 09 December 2014 - 20:50

MA En Pa Voerman:

Leuk hoop zo,n dagje met maar 24 km endan in een hotel waar jullie de enige gasten waren dus echt een GASTVRIJ hotel maar de volgende dag hebben jullie het weer ingehaald na een stevige wandeling nog 64
    km fiets en en dan nog een feest avond met live muziek Wij lezen de verslagen met veel belangstelling Groeten van Ma en Pa

• 10 December 2014 - 20:39

Rinus En Sandra:

Hoi wereldfietsers,

Wij lezen en zien plaatjes dat we er jaloers op worden. Vooral de temperaturen van boven de dertig graden zijn heel aantrekkelijk.
    Doe het met fietsen lekker rustig aan en geniet volop van de omgeving.
    We kijken nu al uit naar de foto,s terwijl jullie net op pad zijn. December wordt een lange koude maand.

Veel plezier en goede reis.